Pages

HAYATIN BENIM ONLİNE POLİSİYE FİLM

Hayatım Benim filmi 2004 yılında Avusturalya da yapıldı.Yapıt Aksiyon, Gerilim, Polisiye filmi kategorisinde yer alıyor.Filmin yapımcılığı David-Heyman, Bruce Berman, Anna-Deroy, Josette-Perrotta, Dana-Goldberg, Alan C. Blomquist, Mark Canton, Bernie-Goldmann yönetmenliği D.J. Caruso senaristliği ise Michael Pye tarafından yapılmıştır.Filmin toplam süresi 1 Saat +3 Dak. .hayatım Benim Filmi 30 Temmuz 2004 (Türkiye) Tarihinde Vizyona Girmiştir.Filmin Oyuncu kadrosunda Angelina Jolie Ethan-Hawke Kiefer-Sutherland Olivier-Martinez Justin-Chatwin Paul-Dano Gena-Rowlands Marie-Josee Croze Tchéky-Karyo gibi yıldız isimler yer alıyor.


Hayatım benim filmini izle,hayatım benim online izle,hayatım benim online full seyret,film izle,film seyret film arşivi,hayatım benim aksiyon film,hayatım benim mav-cera filmi,hayatım benim polisiye film,hayatım benim filmini izle,filmleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder